Pasaulinė nepriklausomų ekspeditorių vežėjų oro transportu organizacija World Air Cargo Organization (WACO) – viena iš 5 didžiausių oro transporto ekspeditorių pasaulyje. „ACE Logistics“ yra WACO narė nuo 1998 metų. Ji bendradarbiauja su 108 partneriais įvairiose pasaulio šalyse, šešiuose žemynuose. WACO System sėkmę lemia tai, kad organizaciją sudaro tik po vieną įmonę iš vienos šalies. Šios
Norime pasidžiaugti, kad praėjusių metų pabaiga bendrovei „ACE Logistics“ buvo ypač reikšminga. Gruodžio 12 dieną įmonė gavo du tarptautinius standartus: ISO 9001:2008 ir ISO 14001:2004. „ACE Logistics“ nuolat stengiasi gerinti teikiamų paslaugų kokybę ir užtikrinti, kad įmonė būtų geriau pasirengusi pasinaudoti naujomis galimybėmis vis konkurencingesnėje rinkoje. Todėl buvo skirta daug laiko bei pastangų tobulinant įmonės kokybės vadybos sistemą pagal
Liko keli mėnesiai iki tos dienos, kai „ACE Logistics“ minės savo įmonės 20-ies metų jubiliejų. Nuo šiandien pradedamas renginių, siurprizų ir gimtadienio dovanų maratonas. Sekite naujienas, nes staigmenų bus tikrai daug. Juk ACE jau 20 metų!
Praėjusį pavasarį pristatėme naują „aceRail“ paslaugą, dar kitaip vadinamą „Naujuoju šilko keliu“, jungiančiu Kiniją ir Europą geležinkeliu. Džiaugiamės, kad paslauga sulaukė tokio didelio susidomėjimo. Kadangi šis projektas jau spėjo įsibėgėti, norime pasidalinti keliomis paslaugos modifikacijomis: Apmokestinamas svoris nustatomas pagal santykį 1 cbm = 700 kg; Krovinio pristatymo laikas – iki 17 dienų; Kroviniai iš Zhengzhou
Po dvidešimties metų tu būsi labiau nusivylęs dalykais, kurių nedarei, nei tais, kuriuos darei. Taigi, išplauk iš ramybės uosto. Pagauk pasatą savo burėms. Tyrinėk. Svajok. Atrask. Markas Tvenas Šiemet „ACE Logistics“ minės savo įmonės 20-ies metų jubiliejų! Galvojant apie žmogų, 20 metų – tai tik gyvenimo pradžia, tačiau įmonei – tai platus ir ilgas
Siekiant įvertinti „ACE Logistics“ teikiamų paslaugų kokybę, buvo atlikta klientų apklausa. Kasmet pavasarį vykdomas teikiamų paslaugų kokybės ir patikimumo tyrimas leidžia numatyti tolesnes paslaugų tobulinimo kryptis ir operatyviai gerinti veiklą, atsižvelgiant į kintančius transporto rinkos poreikius. Iš viso apklausoje dalyvavo trečdalis mūsų klientų. Jie turėjo atsakyti į 13 klausimų. Atsakymus reikėjo pateikti dešimtbalėje sistemoje, kur