Siekiant įvertinti „ACE Logistics“ teikiamų paslaugų kokybę, buvo atlikta klientų apklausa. Kasmet pavasarį vykdomas teikiamų paslaugų kokybės ir patikimumo tyrimas leidžia numatyti tolesnes paslaugų tobulinimo kryptis ir operatyviai gerinti veiklą, atsižvelgiant į kintančius transporto rinkos poreikius.
Iš viso apklausoje dalyvavo trečdalis mūsų klientų. Jie turėjo atsakyti į 13 klausimų. Atsakymus reikėjo pateikti dešimtbalėje sistemoje, kur 1 reiškė labai blogai, 10 – puikiai. Apklausos rezultatai parodė, kad dauguma respondendų „ACE
Logistics“ paslaugas vertina labai gerai. Surinktų balų vidurkiai 2014 ir 2015 m. pavaizduoti 1 lentelėje.
1 lentelė. 2015 m. klientų apklausa (10 balų skalėje)
„ACE Logistics“ klientų apklausa siekta įvertinti teikiamas krovinių gabenimo oro, jūrų ir kelių transportu paslaugas ir jų kokybę, išsiaiškinti, kuris šaltinis yra svarbiausias ieškant informacijos apie ACE akcijas, naujus produktus bei servisą, ar operatyviai sprendžiamos problemos ir laiku gaunama informacija, susijusi su krovinio vežimu.
„ACE Logistics“ įmonės paslaugų spektras tobulinamas ir plečiamas, todėl labai svarbu, kad klientai, turintys galimybę jomis naudotis, būtų gerai apie jas informuoti, gautų kokybiškas ir tikslingas, į individualius poreikius orientuotas paslaugas.
Respondentų teirautasi, kaip jie vertina „ACE Logistics“ teikiamas paslaugas (žr. 1 pav.).
Apklausos rezultatai parodė, kad dauguma respondendų „ACE Logistics“ paslaugas vertina labai gerai. Geriausiai klientai vertina galimybę lengvai susisiekti su reikiamu darbuotoju (9,66), įmonės patikimumą (9,56), didžioji dalis klientų ketina ir toliau naudotis „ACE Logistics“ paslaugomis (9,42), vertinamas greitas reagavimas į užklausas (9,33), respondentai rekomenduotų įmonę savo draugams ir kolegoms (9,3). Šiemet pirmą kartą klausėme klientų, kaip jie vertina ACE vairuotojų paslaugumą bei mandagumą. Atsakymai buvo labai pozityvūs (9,31). Šiek tiek mažiau palankiai vertinamas kainos ir teikiamų paslaugų kokybės santykis (8,65), krovinių atvykimo laiku klausimas (8,7) bei „ACE Logistics“ darbuotojų pasiūlymai, siekiant priimti klientų lūkesčius atitinkančius sprendimus (8,31). Kaip rodo atlikto tyrimo rezultatai, didžioji dauguma respondentų kaip svarbiausią informacijos šaltinį apie ACE akcijas, naujus produktus bei aptarnavimą nurodė internetinį puslapį bei naujienlaiškius. Apklaustieji taip pat turėjo galimybę pateikti pasiūlymų įmonės veiklai tobulinti.
Apibendrinant tyrimo rezulatus, galima teigti, kad klientai ir šiais metais parodė didelį pasitikėjimą „ACE Logistics“ įmone, profesionaliais darbuotojais, pasiryžusiais darbus atlikti greitai ir kokybiškai. Bendras visų atsakymų vidurkis – 9,27 balo yra 0,06 dalimi didesnis nei 2014 m. vykdytos apklausos. Atsižvelgdami į rezultatus, galime daryti išvadą, jog tobulėdami einame teisinga linkme. Ir toliau stengsimės atitikti kuo daugiau Jūsų lūkesčių ir teikti visą aptarnavimą Jūsų logistiniams sprendimams. Visų darbuotojų vardu sakome AČIŪ. Linkime sėkmingo ir malonaus tolesnio bendravimo.