„Mapri statybos“ generalinio direktorius Nerijus Tamašauskas sako, kad visi darbai vyksta pagal planą ir tikisi, kad vėlesni statybų projekto etapai bus užbaigti taip pat sklandžiai ir laiku.
„4 tūkst. kv. metrų ploto terminalas, į kurį iš viso investuojama apie 7 mln. eurų – nemenkas projektas bet kokiai statybos įmonei, tad labai džiaugiamės, kad įgyvendinti šiems darbams „ACE Logistics“ pasirinko būtent mus. Stengiamės pateisinti mums parodytą pasitikėjimą ir, pasitelkę visą savo sukauptą patirtį, žinias bei profesionalumą, siekiame, kad visi darbai būtų atlikti nepriekaištingai ir laiku“, – sako N. Tamašauskas, priduriantis, jog naująjį terminalą planuojama užbaigti iki šių metų rudens.
Šalia Kauno kylantis „ACE Logistics“ logistikos terminalas Lietuvoje ne vienintelis – bendrovė jau valdo vieną logistikos centrą Vilniuje. Naujajame moderniame „ACE Logistics“ terminale, kuriame įrenginėjamas ir įmonės biuras, bus 40 krovos rampų ir specialūs krovimo tilteliai mikroautobusams bei krovininėms priekaboms.
„ACE Logistics Group“ įsipareigojus mažinti anglies dvideginio pėdsaką ir plėtoti tvarius transporto sprendimus, naujasis terminalas statomas iš ekologiškai tvarių medžiagų, jame bus integruotos energiją taupančios sistemos, naudojami atsinaujinančios energijos ištekliai, įrengtos elektromobilių įkrovimo stotelės.
„Naujasis logistikos terminalas su 40 krovos rampų gerokai padidins mūsų krovos pajėgumus ir sutrumpins tranzito laiką. Tai prisidės prie didesnio paslaugų efektyvumo, tuo pačiu užtikrins dar didesnį klientų pasitenkinimą mūsų logistiniais sprendimais. Terminalas projektuotas atsižvelgiant į didesnes krovinių apimtis ateityje, o tai leis drąsiau planuoti logistikos paslaugų plėtrą“, – sako „ACE Logistics“ generalinė direktorė Juana Kudarauskienė.
Jai antrina ir „ACE Logistics Group“ generalinis direktorius Andres Matkur, pasak kurio, krovinių vežimo keliais rinka demonstruoja augimo tendencijas, kurias lemia didėjanti efektyvių transporto sprendimų paklausa ir vykstantys infrastruktūros pokyčiai, pavyzdžiui, projektas „Rail Baltica“.
„Prognozuojama, kad šiemet Lietuvos BVP augs 3,1 proc., tad tikimasi, kad sustiprėjęs ekonominis aktyvumas ir regioninio susisiekimo poreikis stiprins ir logistikos sektorių. Tokia perspektyva išryškina svarbų krovinių vežimo keliais paslaugų vaidmenį, lengvinant prekybą ir ekonominę plėtrą visame Baltijos šalių regione“, – sako A. Matkur.
J. Kudarauskienė priduria, kad naujojo terminalo efektyvumui turėtų pasitarnauti ir jo vieta.
„Kadangi naujasis terminalas kuriasi šalia Kauno LEZ, kurioje jau susiformavęs vienas didžiausių tokio pobūdžio pramonės ir logistikos parkų Baltijos šalyse ir kurioje veikia nemažai pasaulyje žinomų įmonių, „ACE Logistics“ čia įžvelgia bei stengsis išnaudoti ir potencialių sinergijų bei bendradarbiavimo galimybę“, – pabrėžia „ACE Logistics“ generalinė direktorė.

„ACE Logistics Group“ veikia penkiose šalyse: Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Suomijoje ir Ukrainoje. Grupės įmonės teikia įvairias transporto ir logistikos paslaugas, įskaitant oro, jūrų, kelių ir geležinkelių transporto paslaugas, taip pat sandėliavimo ir muitinės paslaugas. Įmonių grupėje dirba daugiau nei 180 darbuotojų, konsoliduota apyvarta 2023 m. siekė 45,5 mln. eurų.
„ACE Logistics Group“ investicija į naująjį Kauno logistikos terminalą yra didžiausia per visą grupės veiklos istoriją. Didžiausias grupės projektas iki tol buvo 2020 m. baigtas statyti logistikos centras „Rae Parish“ Estijoje, kainavęs apie 5 mln. eurų.