Kaip ir ankstesniais metais, šių metų pradžioje atlikome nuolatinių ACE klientų pasitenkinimo tyrimą. Paprašėme įvertinti „ACE Logistics“ paslaugų kokybę 10 balų skalėje. Džiugu, kad beveik visais klausimais vertinimai išliko aukšti.
Bendras pasitenkinimo indeksas 10 balų skalėje yra 9,19, o rekomendacinis – 83 %. Klientai labai vertino ACE reputaciją Lietuvos transporto rinkoje (9,43). Dauguma respondentų rekomenduotų ACE kaip partnerį savo pažįstamiems ir draugams (9,41) ir ateityje naudosis „ACE Logistics“ paslaugomis (9,54). Greiti ir visada paslaugūs kurjeriai šių metų apklausoje taip pat itin gerai įvertinti (9,29).
„E-ace“ savitarnos aplinkos plėtra 2022 m. Palyginus su 2021 metų apklausos rezultatais, 2022-aisiais „e-ace“ sistemą klientai įvertino labai gerai. Šiais metais planuojama įdiegti naujovių „e-ace“ aplinkoje, kad klientams būtų lengviau ją naudotis. Dėkojame už visus gerus pasiūlymus ir komentarus. Gavome daug informacijos, kurią panaudosime kurdami „e-ace“, kad aplinka būtų dar patogesnė vartotojui. Su visais, norinčiais gauti daugiau informacijos apie ACE paslaugas ir palikusiems savo kontaktus, artimiausiu metu susisieks mūsų klientų vadybininkai.
Apklausoje mūsų klientai galėjo laimėti apsilankymą ESĖ Hotel SPA Birštonas. Su nugalėtojais susisieksime asmeniškai! Dėkojame visiems respondentams už daugybę teigiamų komentarų! Jūsų pasitenkinimas yra nepaprastai svarbus ir paskatins mus toliau stengtis.
Linkime gražaus pavasario bei ateinančios vasaros!
ACE Logistics