„Ace Logistics“ plėtra siejama su Kauno pakraštyje projektuojamu nauju, 4.360 kv. m ploto cross dock tipo terminalu. Su juo tikimasi padidinti įmonės veiklos pajėgumą ir praplėsti aptarnaujamų krovinių asortimentą.
„Dabar mūsų terminalai yra Taline, Rygoje ir Vilniuje. Kaune projektuojamas terminalas bus didelis žingsnis į priekį. Tai bus siauras ir neaukštas, daug pakrovimo vartų turintis cross dock tipo terminalas, skirtas krovinių perskirstymui, bet ne sandėliavimui“, – aiškina įmonės vadovas.
VŽ rašė, kad tokio tipo terminalus Lietuvoje jau keletą metų naudoja vienas logistikos lyderių „Delamode Baltics“, taip pat siuntų tarnyba „DPD Lietuva“, planuoja „Raben“ ir kitos, siuntas perskirstančios įmonės.
„Ace Logistics“ savo naujam objektui pasirinko sklypą Kauno pakraštyje, netoli Laisvosios ekonomikos zonos (LEZ) ir visai šalia „Lidl“ logistikos centro.
„Mes svarstėme, rinktis LEZ, ar ne. Galų gale pasirinkome neiti į tą zoną ir viena iš priežasčių buvo nuosavybės forma. Čia mes esame žemės savininkai, o LEZ galima tik nuoma 99-iems metams. Kadangi mūsų savininkai yra gana arti verslo esantys privatūs asmenys, jie nusprendė, kad tai yra svarbu“, – sprendimą aiškina įmonės vadovas.
Jis sako, kad planuojama investicija sieks iki 7 mln. Eur.
„Dalis lėšų bus savų, dalis – skolintų. Preliminariai su bankais yra kalbėta, gali būti, kad finansavimui pasinaudosime nebūtinai Lietuvoje dirbančiais bankais. Mūsų pagrindinis biuras yra Estijoje, todėl žiūrėsime, kur sąlygos bus geresnės, – sako I. Puluikis. – Bankai atsargiai žiūri į sandėlius, bet mes negavome išankstinio neigiamo atsakymo. Galbūt – dėl to, kad patys ketiname finansuoti didelę dalį statybų.“
Jis sako, kad terminalas dabar yra projektavimo stadijoje, jo statybas tikimasi pradėti šiemet, o atidarymas galėtų būti kitų metų viduryje arba pabaigoje.
„Gali būti, kad Kauno terminalas bus centrinis, o Vilniaus – regioninis. Mes su jais abiem turėsime daugiau vietos ir galėsime greičiau aptarnauti ir transporto priemones, ir atvežamus konteinerius“, – aiškina vadovas. Jis taip pat tikisi, kad naujas terminalas leis įeiti į didesnių dalinių krovinių segmentą.
Šiemet „Ace Logistics“ vadovas sako planuojantis apie 10% apyvartos augimą.
„Žinoma, šių metų pradžios negalima lyginti su praėjusiųjų metų, kai jautėsi pakilimas po pandemijos. Turime vangoką metų pradžią – ir ji dar yra po vangių Kalėdų. Kažkaip užsitęsė ir kinų Nauji metai, jūrų kompanijų informacija duoda žinoti, kad metai dar nebus aktyvūs, – prognozes dėsto I. Puluikis. – Todėl galvojame, kad pirma metų pusė nebus gera. Bet tikimės, kad ruduo turėtų atnešti kažkokį atsigavimą.“
Šiame kontekste jis 10% augimo prognozę aiškina įprastu organiniu augimu.
„Jeigu nieko negadini, augi kartu su augančia rinka. Jeigu dar pridedi pastangų – augi daugiau, – šypsosi jis. – Be to, tikimės, kad eksportas augs dar 15–20%.“