Devynias savaites veikėme ekstremalios situacijos sąlygomis. Trumpai apžvelgsime, kaip koronaviruso sukelta avarinė situacija paveikė „ACE Logistics“ operacijas, kaip kito klientų elgesys ir ką prognozuojame artimiausiais mėnesiais.
Prieš dešimt savaičių sutrikus įprastam darbo ritmui, reikėjo kuo greičiau keisti darbo organizavimą. Dauguma ACE darbuotojų dirbo ir iki šiol dirba iš namų, kad būtų sumažinta infekcijos rizika. Taip dirbsime, kol baigsis ekstremali situacija. Ėmėmės visų priemonių, kad terminalų ir sandėlių darbuotojai, kurjeriai turėtų kuo mažiau kontaktų su pašaliniais asmenimis. Puikiai susitvarkėme su šia situacija – nepaisant daugybės iššūkių, manome, kad darbo ir paslaugų kokybė nepakito.
Kaip įprasta siūlome kasdien iš terminalų gabenti mažas siuntas ir didesnius krovinius tiesiogiai kelių transportu. Susiklosčius avarinei situacijai, išaugo greitojo transporto ir kitų specialių sprendimų, kuriuos sėkmingai valdėme, paklausa. Daugelyje Vidurio ir Pietų Europos bendrovių prekių priėmimas vis dar yra sustabdytas arba ribojamas, todėl terminalų darbo krūvis yra didesnis nei įprasta. Dėl koronaviruso poveikio pristatymo laikas gali pailgėti 1‒2 darbo dienomis, svarbu atsižvelgti ir į tai, ar klientai yra pasirengę priimti prekes.
Dėl ypatingos padėties labai sunkus laikotarpis oro transportui. Atšaukta daugybė skrydžių visame pasaulyje, todėl vietos krovinių gabenimui labai sumažėjo, kainos išaugo kelis kartus. Tuo pat metu padidėjo medicinos prekių, gabenamų oro transportu, paklausa. Papildomais specialiaisiais skrydžiais siekiama palengvinti situaciją, tačiau daugelyje intensyvaus eismo oro uostuose vis dar stabdomi skrydžiai, todėl pailgėja pristatymo į paskirties vietą laikas. Dėl oro transporto nestabilumo kaip alternatyvų sprendimą klientams rekomendavome prekių pristatymą geležinkeliu. Taip paslaugos bus teikiamos sklandžiai, o transportavimo kainos išliks tokios kaip prieš krizę. Išaugo klientų susidomėjimas „aceRail“ paslauga.
ACE muitinės departamentas taip pat turėjo ką veikti. Muitinės tarpininkams sudarytos sąlygos dirbti iš namų ir nors kilo tam tikrų nesklandumų pertvarkant sistemas, viskas veikė. Šiuo sunkiu laikotarpiu padėjome į šalį atgabenti daugybę medicinos prekių.
Tarp „ACE Logistics“ klientų yra tokių, kurių darbo apimtys dabartinėje situacijoje sumažėjo, kitiems darbo krūvis itin padidėjo. Kovo mėnesį nepastebėjome reikšmingo siuntų skaičiaus sumažėjimo, tačiau pastarosiomis savaitėmis krovinių dinamika parodė tam tikrą mažėjimo tendenciją, kuri tikėtina atsižvelgiant į bendrą ekonominę situaciją. Darysime viską, kad šis nuosmukis nebūtų didelis. Daugelis gamybos įmonių užsakymų turi iki vasaros, o didmeninėje rinkoje pastebima tendencija kurti elektronines parduotuves ir pristatyti siuntas tiesiai galutiniam klientui. Tikimės, kad viskas grįš į įprastas vėžes.
Susidūrę su keblia situacija, mes radome sprendimus, kad patenkintume savo klientų poreikius, esame pasirengę patarti ir atsakyti į visus klausimus. Dėkojame visiems klientams ir partneriams už pasitikėjimą ir, be abejo, didelis ačiū visiems mūsų darbuotojams, triūsiantiems tiek namuose, tiek įprastose darbo vietose!
Laimingo pavasario visiems ir būkime sveiki!