Siekiant įvertinti „ACE Logistics“ teikiamų paslaugų kokybę buvo atlikta klientų apklausa. Kasmet pavasarį vykdomas teikiamų paslaugų kokybės ir patikimumo tyrimas leidžia numatyti tolesnes paslaugų tobulinimo kryptis ir operatyviai gerinti veiklą, atsižvelgiant į kintančius transporto rinkos poreikius.
Anketos buvo išsiųstos 300 respondentų, atsakymų sulaukėme iš 112 apklaustųjų. Jie turėjo atsakyti į 13 klausimų. Atsakymus reikėjo pateikti dešimtbalėje sistemoje, kur 1 reiškė labai blogai, 10 – puikiai. Apklausos rezultatai parodė, kad dauguma respondendų „ACE Logistics“ paslaugas vertina labai gerai (žr. 1 lentelę).
1 lentelė. Klausimai ir balų vidurkiai
Klausimas |
Balų vidurkis |
1. Jūsų nuomone, ACE Logistics yra patikima įmonė |
9,54 |
2. Jūs naudositės ACE Logistics paslaugomis ateityje |
9,32 |
3. Jūs rekomenduotumėte ACE Logistics savo draugams ar kolegoms |
9,24 |
4. Siūlomos kainos atitinka teikiamų paslaugų kokybę |
8,85 |
5. Jūs greitai gaunate su krovinio vežimu susijusią informaciją |
9,3 |
6. ACE darbuotojai greitai išsprendžia kylančias problemas |
9,13 |
7. Jūsų kroviniai į paskirties punktą visada atvyksta numatytu laiku |
8,75 |
8. Krovinys užsakomas ir sekamas lengvai ir greitai |
8,9 |
9. ACE Logistics darbuotojai visada pasiūlo Jūsų lūkesčius atitinkantį sprendimą |
8,32 |
10. Jūs greitai gaunate atsakymą į kainos užklausą |
9,5 |
11. Jūs lengvai galite susisiekti su reikiamu darbuotoju |
9,58 |
12. Atsižvelgiant į Jūsų patirtį, Jūs esate patenkinti bendradarbiavimu su ACE Logistics |
9,21 |
„ACE Logistics“ klientų apklausa siekta įvertinti teikiamas krovinių gabenimo oro, jūrų ir kelių transportu paslaugas ir jų kokybę, išsiaiškinti, ar klientai domisi naujai įdiegta elektroninių užsakymų sistema „e-ace“, ar operatyviai sprendžiamos problemos ir laiku gaunama informacija, susijusi su krovinio vežimu.
„ACE Logistics“ įmonės paslaugų spektras tobulinamas ir vis labiau plečiamas, todėl labai svarbu, kad klientai, turintys galimybę jomis naudotis, būtų gerai apie jas informuoti, gautų kokybiškas ir tikslingas, į individualius poreikius orientuotas paslaugas. Respondentų teirautasi, kaip jie vertina „ACE Logistics“ teikiamų paslaugų kokybę (žr. 1 pav.).
1 pav. „ACE Logistics“ klientų apklausa 2015 m. balandžio mėn.
Apklausos rezultatai parodė, kad dauguma respondendų „ACE Logistics“ paslaugas vertina labai gerai. Geriausiai klientai vertina galimybę lengvai susisiekti su reikiamu darbuotoju (9,58), įmonės patikimumą (9,54), greitą reagavimą į užklausas (9,5), didžioji dalis klientų ketina ir toliau naudotis „ACE Logistics“ paslaugomis (9,32), vertina greitą informacijos apie krovinį gavimą (9,3). Šiek tiek mažiau palankiai vertinamas kainos ir teikiamų paslaugų kokybės santykis (8,85), krovinių atvykimo laiku klausimas (8,75) bei „ACE Logistics“ darbuotojų pasiūlymai, siekiant priimti klientų lūkesčius atitinkančius sprendimus (8,32). Kaip rodo atlikto tyrimo rezultatai, didžioji dalis respondentų norėtų gauti daugiau informacijos apie naują tiesioginių užsakymų sistemą „e-ace“. Apklaustieji taip pat turėjo galimybę pateikti pasiūlymų įmonės veiklai tobulinti.
Apibendrinant tyrimo rezulatus galima teigti, kad klientai dar vienerius metus iš eilės parodė didelį pasitikėjimą „ACE Logistics“ įmone, profesionaliais darbuotojais, pasiryžusiais darbus atlikti greitai ir kokybiškai. Bendras visų atsakymų vidurkis – 9,21 balo skatina įmonę ir toliau tobulėti.
Ir toliau stengsimės atitikti kuo daugiau Jūsų lūkesčių ir teikti visą servisą Jūsų logistiniams sprendimams. Visų darbuotojų vardu sakome AČIŪ. Linkime sėkmingo ir malonaus tolesnio bendravimo.
Nuoširdžiausius linkėjimus Jums siunčia ir gražios vasaros linki „ACE Logistics“ kolektyvas!