Lietuvoje įsitvirtinančios elektroninės paslaugos prisideda ne tik prie valstybės gerovės kūrimo, bet ir sudaro sąlygas tūkstančiams įmonių paprastai tvarkyti kasdienius darbus taip, kaip prieš 10–20 metų galima buvo tik pasvajoti.
Nuo praėjusių metų rudens startavusi elektroninė užsakymų sistema ,,e-ace“ pritraukė nemažą dalį eksportuotojų. Klientai palankiai įvertina galimybę įvesti užsakymus į elektroninę sistemą, nes pakanka vos kelių paspaudimų prisijungus prie elektroninės erdvės ir užsakymas perduodamas vykdymui. Norime Jus pradžiuginti ir pranešti, kad ,,e-ace“ galite naudoti ne tik kelių transportu iš Lietuvos eksportuojamų krovinių užsakymų suvedimui, kaip skelbėme ankstesniame naujienlaiškyje, bet ir importuojamų iš visos Europos ,,Entargo“ paslauga krovinių užsakymus!
8 priežastys kodėl verta naudotis ,,e-ace“ užsakymų sistema:
1. Patogumas.
Kuriant sistemą stengtasi, kad ji būtų kuo patogesnė ir paprastesnė. Iki šiol užsakymus buvo galima siųsti elektroniniu paštu, faksu arba pildant užsakymą mūsų internetiniame puslapyje <http://www.ace.lt/paslaugos/uzsakymo-lapas>. Ši galimybė išlieka, bet raginame klientus išmėginti naują elektroninių užsakymų vedimo sistemą ir įvertinti jos privalumus!
3. Prieinamumas visą parą.
Prieiga prie „e-ace“ sistemos veikia 24 val. per parą, 7 dienas per savaitę. ,,ACE Logistics“ vadybininkų darbo laikas nuo 8:00–17:00 val., 5 dienas per savaitę. Jums nereikia derintis prie mūsų – elektroninė erdvė suteikia galimybę pasinaudoti užsakymo sistema Jums patogiu metu.
4. Prieinamumas visiems klientams.
Užsiregistruoti gali kiekvienas klientas, vežantis krovinius su ,,ACE Logistics“.
5. Visa informacija vienoje vietoje.
Naudojantis elektronine užsakymų sistema „e-ace“ galima stebėti krovinių judėjimą elektroninėje krovinių sekimo sistemoje ,,track&trace“ bei atspausdinti pasirašytus važtaraščius (POD).
6. Saugumas.
Užsiregistravę internetiniame puslapyje <http://www.ace.lt/e-ace-registration> turėsite susikurti vartotoją ir sugalvoti slaptažodį, kurį žinosite tik Jūs. Elektroniai užsakymai nepasimes, juos peržiūrėti galėsite bet kur ir bet kada, prisijungę prie elektroninės sistemos.
7. Sumažinta klaidų tikimybė.
Elektroninės sistemos formą pildyti paprasta ir patogu. Automatizuoti paslaugos suteikimo procesai sumažina klientų bei vadybininkų klaidų tikimybę ir padeda paslaugas suteikti greičiau ir efektyviau.
8. Ekologiškumas
Naudodamiesi elektroninėmis paslaugomis, prisidedate prie gamtos tausojimo, kadangi sudarote
prielaidas naudoti mažiau popieriaus.
Raginame visus prisijungti prie ,,e-ace“ elektroninės sistemos eksportuojamų ir importuojamų krovinių užsakymų pateikimams, nes net 5 laimingiesiems užsiregistravusiems iki gegužės 1 d. padovanosime ,,ACE Logistics“ didelį (1,2 m x 1 m) Europos pašto kodų žemėlapį!
Nedelskite ir registruokitės jau dabar!